TOMMY HILFIGER ANNAB VÄLJA

TOMMY JEANSi COCA-COLA® KAPSELKOLLEKTSIOONI

 

See kapselkollektsioon on inspireeritud 1986. aasta Coca-Cola® originaalkollektsioonist, mille disainis Tommy Hilfiger

 

AMSTERDAM, HOLLAND (24. aprillil 2019) – Tommy Hilfiger, mis kuulub kontsernile PVH Corp. [NYSE: PVH], ja The Coca-Cola Company [NYSE: KO] kuulutavad, et annavad üheskoos välja TOMMY JEANSi Coca-Cola® kapselkollektsiooni, mis on eriline uusversioon rõivaesemetest, mille Tommy Hilfiger disainis 1986. aastal, et luua kõige esimene Coca-Cola kollektsioon. Neil kahel kultuslikul Ameerika brändil on sarnane popkultuuriga seotud pärand ning nüüd on need taas jõud ühendanud, et tunnustada ühise kapselkollektsiooni ja arhiivifotodest inspireeritud kampaaniaga isikupära, kindlameelset optimismi ja ühist ajalugu. TOMMY JEANSi Coca-Cola kapselkollektsioon meestele ja naistele tuleb müügile valitud TOMMY JEANSi kauplustes üle maailma, valitud edasimüüjate kaudu ja veebipoes tommy.com alates 5. aprillist 2019.

 

„TOMMY JEANSi Coca-Cola kapselkollektsioon tähistab tähtsat verstaposti Tommy Hilfigeri ajaloos,“ ütles Avery Baker, ettevõtte Tommy Hilfiger Global brändijuht. „Coca-Cola kollektsioon, mille andsime välja 1980ndatel, oli julge, silmapaistev ja koheselt äratuntav. See uusversioon põhineb originaalloomingul ning ülistab mõlemale brändile omast optimistlikku ja nooruslikku  vaimu, lisades samas kaasaegse tänavastiilist tuleneva nüansi tulevaste põlvkondade köitmiseks. Pärast seda, kui Coca-Cola kollektsioon esmakordselt välja anti, jäigi TOMMY HILFIGER teerajajaks moe sidumises popkultuuriga.“

 

Originaalreklaamidest inspireeritud terviklik digikampaania põhineb minimalistlikul taustal ja rõhutab TOMMY HILFIGERI brändi keskmes olevat kaasavat vaimu. Selle optimistliku kampaania jäädvustas Meinke Klein ja stiliseeris Luke Day ning selles osalesid mitmesugused erinevad isiksused, nende seas India Graham, Tyvanni Ebuehi, Zong Meng, Isabella Gallego, Kit Warrington, Mars Murray, Daniel Desmarais, Jiahe Zhang ja Désiré Mia, kes kõik kandsid seda julget loomingut. Kampaania hõlmab ka eksklusiivset intervjuud Tommy Hilfigeriga, mida jagatakse erinevate sotsiaalmeedia kanalite kaudu ja kus Ameerika disainer meenutab algse Coca-Cola kollektsiooni loomist.

 

TOMMY JEANSi Coca-Cola kapselkollektsioon meestele ja naistele sisaldab elemente 1980ndate kollektsioonist koos kaasaegsete vormide ja uue logoga, milles on ühendatud TOMMY JEANSi ja Coca-Cola kultuslikud logod. Kollektsioon hõlmab järgmist: kuningsinised, punased, valged, kollased, sinakasrohelised ja taevasinised dressipluusid ja T-särgid, millel on rinnal suur TOMMY JEANSi ja Coca-Cola logo; punased lühikesed püksid, mille ühel küljel jookseb valge logopaneel; sinise, punase ja valge kombinatsiooni ja logoga T-särgid; valge T-särk, mille seljaosal on viies erinevas värvis logo; punast ja valget värvi lukuga spordijakk, mille esiküljel on logo; ikoonilise ragbisärgi uusversioon punase ja valge või sinise, valge ja türkiissinise kombinatsioonis; ülilaia lõikega kapuutsiga dressipluusid, mis on üleni kaetud Coca-Cola ja TOMMY JEANSi logode kollaažiga.

 

„See tänapäevane käsitlus Tommy Hilfigeri algsest koostööst Coca-Colaga viib selle kultusloomingu kokku uue põlvkonnaga,“ ütles Michelle Moorehead, The Coca-Cola Company globaalse litsentsimise ja jaemüügi juht. „Meie brändide sarnane pühendumus autentsusele ja optimismile särab kogu selles kollektsioonis.“

 

TOMMY HILFIGERi brändi pärand on tihedalt seotud koostööga popkultuuri ikoonidega moe-, muusika-, kunsti- ja meelelahutusmaailmast. 1990ndatel oli Tommy Hilfiger üks esimestest moeloojatest, kes segas moe kuulsusega. Temast sai moetööstuse teerajaja, kes pani riidesse noored artistid nagu Aaliyah, Mark Ronson ja Usher ning kasutas oma reklaamikampaaniates muusikuid nagu David Bowie ja Beyoncé. Hiljuti alustas ta koostööd ka supermodell Gigi Hadidiga, disainides koos neli TommyXGigi naisterõivaste kapselkollektsiooni. Lisaks on ta teinud koostööd neljakordse FIA Formula OneTM maailmameistri Lewis Hamiltoniga, kellega ta lõi 2018. aasta sügisel meesterõivaste ühiskollektsiooni TommyXLewis.

 

Brändi sõbrad ja jälgijad on teretulnud liituma sotsiaalmeedias toimuva vestlusega, kasutades viiteid #TommyJeans, @TommyHilfiger ja #cocacola.

 

# # #

 

Tommy Hilfigeri kohta

Tommy Hilfiger, mille brändiportfelli kuuluvad TOMMY HILFIGER ja TOMMY JEANS, on üks maailma tunnustatumaid elustiilitooteid tootvaid tippdisainikontserne. Selle eesmärk on luua ja turustada kvaliteetseid rätsepa- ja spordirõivaid meestele, kollektsiooni- ja spordirõivaid naistele, lasteriideid, denimtoodete kollektsioone, aluspesu (sh hommikumantleid ning magamis- ja puhkerõivaid), jalanõusid ja aksessuaare. Valitud litsentsisaajate kaudu pakub Tommy Hilfiger veel erinevaid elustiilitooteid nagu prillid, kellad, parfüümitooted, ujumisrõivad, sokid, väikesed nahktooted, kodukaubad ning kotid ja kohvrid reisimiseks. Tootesari TOMMY JEANS sisaldab denimtooteid ja jalanõusid meestele ja naistele, aksessuaare ja parfüümitooteid. Tarbijad saavad TOMMY HILFIGERi ja TOMMY JEANSi tooteid osta kogu maailma katvast tohutu suurest võrgustikust, mis hõlmab TOMMY HILFIGERi ja TOMMY JEANSi jaekaupluseid, tuntud eritoodete poode ja kaubamaju, valitud veebipoode ja veebilehte tommy.com.

 

Kontserni PVH Corp. kohta

PVH, mille ajalugu ulatub enam kui 135 aasta taha, on rikkaliku Ameerika-pärandiga brändide ja ettevõtmiste kasvatamise teel saanud üheks maailma suurimaks rõivatootjaks. Meil on rohkem kui 36 000 koostööpartnerit enam kui 40 riigis ning meie aastatulu ületab 9 miljardit dollarit. Meile kuuluvad ikoonilised brändid nagu CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga ja Geoffrey Beene, aga ka digikeskne pesutoodete bränd True & Co., ning me turustame mitmesuguseid nende ning paljude teiste kohalikul ja rahvusvahelisel tasandil tuntud meile kuuluvate ja litsentsitud brändide tooteid.

 

* Ettevõte Speedo International Limited on kontsernile andnud tähtajatu litsentsi Speedo-nimelise brändi turustamiseks Põhja-Ameerikas ja Kariibi mere piirkonnas.

 

The Coca-Cola Company kohta

The Coca-Cola Company (NYSE: KO) on joogiettevõte, mis pakub enam kui 500 tootemarki rohkem kui 200 riigis ja territooriumil. Lisaks ettevõtte Coca-Cola brändidele sisaldab meie portfell mõnesid maailma väärtuslikematest joogibrändidest nagu AdeSi sojapõhised joogid, Ayataka roheline tee, Costa kohv, Dasani veed, Del Valle’i mahlad ja nektarid, Fanta, Georgia kohv, Gold Peaki teed ja kohvid, Honest Tea, innocenti smuutid ja mahlad, Minute Maidi mahlad, Powerade’i spordijoogid, Simply mahlad, smartwater, Sprite, vitaminwater ja ZICO kookosvesi. Me täiustame oma tooteportfelli pidevalt, alustades suhkru vähendamisest meie jookides ja lõpetades uuenduslike toodete turule toomisega. Samuti püüame me vähendada oma keskkonnamõju, säästes veevarusid ja toetades ringlussevõttu. Koos oma pakendamispartneritega anname me tööd enam kui 700 000 inimesele, aidates viia majanduslikud võimalused kohalikesse kogukondadesse üle maailma. Lugege Coca-Cola teekonna kohta lähemalt lehel www.coca-colacompany.com ning hakake meie jälgijaks Twitteris, Instagramis, Facebookis ja LinkedInis.