1.2

Kui juhuslikult kõlab mõni sinu lemmiklugu, siis fraasi “see on minu lugu” kasutamine ja/või veelgi energilisemalt tantsima hakkamine on täiesti keelatud.

2.3

Selfide tegemisel on keelatud kasutada hashtagi #iwokeuplikethis, kui sa sellisena tegelikult üles ei tõusnud.

ÄRA UNUSTA MEIE LEGENDAARSEID KLASSIKUID

  1. Tonic Water

  2. Bitter Lemon

  3. Ginger Ale

  4. Russchian

  5. Virgin Mojito

Schweppes Logo

SCHWEPPES SPRITZ
KASUTUSTINGIMUSED

 

Palun loe seda kokkulepet (“litsentsi”) hoolikalt. Uut Schweppes Spritzi juues kohustud sa järgima selle litsentsi kasutustingimusi.

Kui sa ei nõustu nende reeglite ja tingimustega, siis ära seda jooki joo. Kui sulle pakutakse reeglite osas valikut “nõustun” või “ei nõustu”, siis vali sel juhul kindlasti “ei nõustu.”

Kui sa omandasid Scweppes Spritzi kokteili osana ja sa ei nõustu selle litsentsi tingimustega, siis palu kutilt baarileti taga või ametlikult edasimüüjalt täielikku dokumenti “Kasutustingimused”, mis on saadaval 

      https://www.coca-cola.ee/et/kampaaniad/kampaaniad/schweppes-spritz/

1. MUUSIKAÜRITUSED

1.1. Sa ei tohi ning sa lubad mitte külastada DJ-d ning nõuda, et ta mängiks “sinu lugu”, ükskõik kui palju sa seda sel hetkel ka parasjagu ei sooviks.

1.2. Kui juhuslikult kõlab mõni sinu lemmiklugu, siis fraasi kasutamine “see on minu lugu” ja/või veelgi energilisemalt tantsima hakkamine on täiesti keelatud.

1.3. Igasugune katse DJ-ga vestluse alustamiseks enda imidži parandamise eesmärgil ei ole lubatud.

1.4. Muusikaasjatundja teesklemine, oma kaaslastelt pidevalt küsimine, kas nad “teavad selle loo nime” ja/või pidevalt lugude Shazamimine enda teadmiste kinnitamiseks, on täielikult keelatud.

1.5. Me ei anna sulle luba enda muusikakire väljendamiseks silmad kinni pead noogutada või õhukitarri mängida.

2. KÄITUMINE SOTSIAALMEEDIAS

2.1. Ükskõik millisele sotsiaalmeedia platvormile pilti postitades pead lubama, et sa ei kasuta risttagimist (ehk inimese tagimist, keda pole fotol). See on häbiväärne laikide kogumise viis.

2.2. Sa ei tohi sotsiaalmeedia fotodel duck face’i teha. Isegi nalja pärast mitte.

2.3. Selfide tegemisel on keelatud kasutada hashtagi #iwokeuplikethis, kui sa sellisena tegelikult üles ei tõusnud.

2.4. Puhkusepiltide seostamine töötamise hashtagidega nagu #kõvatöökäib, #minutänanekontor või #kontorielu on täielikult keelatud. See ei ole lõbus.

2.5. Sotsiaalmeedia kaudu informatsiooni kogumine on täielikult keelatud. Eriti käib see suhtestaatuste kohta, et neid kasutada vestlustes (“Hei, ma nägin, et sa oled nüüd vallaline”). See on jälitamine.

2.6. “Add as a friend” funktsiooni kasutamine samal ajal, kui sa inimesega tuttavaks saad ja vestled, on keelatud, kuna sel juhul paistad sa tõeliselt meeleheitel.

3. SOTSIAALNE KÄITUMINE

3.1. Schweppes Spritzi juues kinnitad, et sa ei alusta vaidluseid arve tasumise teemal, et oma kaaslasele muljet avaldada.

3.2. Sa ei kasuta teeseldud tagasihoidlikkust vabandusena, et rääkida äsja kohatud inimestele detailselt enda tööst, autost ning viimasest eksootilisest puhkusepaigast, eesmärgiga neile muljet avaldada.

3.3. Tööjutud, kontaktinfo ning visiitkaartide vahetamine peale südaööd, mil kõik tahavad vaid lõbusalt aega veeta, on Schweppes Spritz joojatele keelatud. Kui sa otsustad kontori peole tuua, siis meie võtame õiguse tuua pidu kontorisse.

3.4. “Juhuslikult” tuntud nimede jutu sees mainimine, et oma kaaslaste seas imetlust pälvida, ei ole lubatud.

3.5. Teened ja lubadused, mida oled sõpradele välja olles andnud, on siiski lubadused. “Ma unustasin” ei ole hea vabandus.

3.6. WC järjekorras seistes või WC-d kasutades võõrastega lobisemine on täielikult keelatud. Me loodame, et see ei vaja täpsemat selgitust.

4. PEALE TÖÖPÄEVA

4.1. Töötegemise teesklemine, et mitte välja minna, on täielikult keelatud. Välja arvatud juhul, kui peaksid kohtuma sõpradega, keda sa pole näinud üle 10 aasta ning tahaksid teha “pidu nagu vanadel aegadel.”

4.2. Nende reeglite ja tingimustega nõustudes lubad, et väljend “ma teen sulle joogi välja” peaks alati ka selleni viima. Ei mingeid vabandusi.

4.3. Väga tähtsa e-maili lugemise teesklemine just siis, kui keegi kutsub sind peale tööd välja istuma, on täielikult keelatud.

4.4. Kasutades väljendit “ma tulen hiljem järele” peab alati ka selleni viima. Mitte viimaste TV-seriaalide vaatamist kodus teleka ees.

4.5. Kodus diivanil internetis surfamine ja oma kassiga aja veetmine ei lähe arvesse kui “muud plaanid”.

5. KOHTINGUD

5.1. “Hi five’id” ja “fist bump’id” ei ole kohtingukaaslasega sobivad tervitusviisid. Neid kasuta vaid sõpradega kokku saades.

5.2. Eelmistest suhetes rääkimine esimesel kohtingul ei ole sobiv, seetõttu on see keelatud.

5.3. Lahkuminekud sms-i teel on täielikult keelatud. Kui sa oled kellegagi väljas käinud vähemalt kahel korral, siis on ta väärt telefonikõnet.

6. IDEAALNE SERVEERING

6.1. Meie toodet kasutades pead lubama, et võtad viimast igast õhtust. Julgustame sind sõpradega lõbusalt aega veetma, valjusti naerma ning uusi tutvusi hankima. Lõppude lõpuks on Schweppes Spritz kõrgekvaliteediline sotsiaalne sütik.

6.2. Meie toodet kasutades pead lubama, et võtad viimast igast joogist. Veelgi täpsemalt pead lubama, et tarbid Schweppes Spritzi vaid täiuslikult serveerituna: jääkülmana klaasist või pudelist.

TINGIMUSTEST

Me võime neid Schweppes Spritziga seotud kasutustingimusi parandada, näiteks mis peegeldavad muutusi, et mida tajutakse piisavalt väärikana ja mida mitte. Soovitame neid tingimusi regulaarselt vaatamas käia.

Me postitame tingimuste uuenduste teated sellele lehele. Me posititame ka muudetud lisatingimuste teated. Muudatused ei kehti tagasiulatuvalt ning ei jõustu varem kui 14 päeva peale postitamist. Siiski, muudatused, mis puudutava Schweppes Spritzi uusi omadusi või kvaliteediga seotud uuendused hakkavad kehtima koheselt.

Kui sa ei nõustu nende tingimustega Schweppes Spritzi joomiseks, siis sa ei peaks seda jooma.

 

Olen reeglite ja tingimustega nõus.