Reklaamivaba keskkond lastele


The Coca-Cola on Euroopa Liidu vabatahtliku kokkuleppe (või lubaduse) asutajaliige, mis piirab alla 12 aastastele lastele suunatud reklaami. See kokkulepe koondab 21 ettevõtet, kes esindavad 85% toidu turundajatest Euroopa Liidus ja kellel on ühine eesmärk piirata lastele suuunatud turundustegevust kõrge soola-, suhkru- ja rasvasisaldusega toiduainetele.

2017. aastal vastasid Coca-Cola veebilehed  ja sotsiaalmeediakanalid 100%-liselt Euroopa kokkuleppele ja telereklaamide esitlemine oli 96.2% vastavusega.

2018. aastal täiendati Euroopa kokkuleppe läbipaistvuse ja aruandekohustuse klausleid, luues portaali, mille kaudu avalikkus ja ettevõtted saavad esitada päringuid turundustegevuse vastavusest  antud kokkuleppe osas. Rohkem infot leiad siit