jagame õnne alates 1886. aastast
1886

esimene Coca-Cola
Esimest korda pakuti Coca‑Colat 8. mail 1886 Jacobs’ Pharmacys. Tol aastal müüdi üheksa jooki päevas.

nimi on sündinud
Firma raamatupidaja Frank Robinson pani joogile nimeks Coca‑Cola ja visandas kuulsa Spencerian-kirjatüübis logo, mõeldes, et kaks C-d näevad reklaamis head välja.
1899

nüüd pudelites
Coca-Cola villimist alustati 1899. aastal, kui allkirjastati esimene villimisleping. Toote jaoks võeti kasutusele Hutchinson-stiilis pudelid.
1900

kuulsuste kaasamine
Esimene kuulsus, kes ilmus mitmele reklaamiformaadile, sh plaatidele, plakatitele ja isegi järjehoidjatele, oli Music Halli esineja Hilda Clark.
1915

kontuurpudel
Coca-Cola kontuurpudeli prototüübi kujundas Alexander Samuelson
1921

aastaringne toode
Loosungi "Janu ei tunne aastaaegu" (ingl. "Thirst Knows No Season") esmakordne kasutamine aitas tõsta Coca-Cola suvejoogi seisusest aastaringselt nauditava joogi seisusse.
1929
spetsiaalne klaas
Debüüdi tegi kellakujuline Coca-Cola klaas Fountain glass.
1931

jõuluvana joob Coca-Colat
Kunstnik Haddon Sundblom tegi esimese illustratsiooni, mis kujutas jõuluvana Coca-Colat joomas.
1942

Coke - Coca-Cola lühend
Reklaamis kasutusele võetud tegelane Sprite Boy edastas sõnumi, et Coca‑Cola ja Coke on nimetused, mis viitavad ühele ja samale tootele.
1947

metallist märk
Välja lasti ümmargune punane metallist märk läbimõõduga 12 kuni 48 tolli.
1950
ajakirja esikaanel
Coca‑Colast sai esimene toode, mis ilmus ajakirja Time esikaanel.
1960
nüüd ka purkides
Kasutusele võeti 12-untsised Coca-Cola purgid
1963

swingimine ja muusika
Algas reklaamikampaania "Kokaga lähevad asjad paremaks" (ingl. "Things Go Better with Coke"). Sellised poppesinejad nagu The Supremes, Ray Charles, Aretha Franklin, Jan and Dean, Roy Orbison ja The Coasters kasutasid raadios kampaania edendamiseks oma ainulaadseid muusikastiile.
1969

punane ja valge
Coca‑Cola süsteemile anti uus graafiline välimus: puna-valge värviskeem ja logo.
1971

soovin osta maailmale Coca-Colat
Algul raadio- ja seejärel telereklaamina ilmunud “I’d Like to Buy the World a Coke” sai rahvusvaheliseks hitiks ning on jäänud populaarseimaks Coca‑Cola reklaamiks.
1985

uus vs vana retsept
Esimest korda 99 aasta jooksul muudeti Coca‑Cola retsepti. Toode, mis sai üldiseks nimeks New Coke, vallandas üleriigilise tarbijate protesti. Originaalretsepti järgi valmistatud toode, millele pandi uueks nimeks Coca‑Cola Classic naasis turule 79 päeva hiljem.
1993

saabuvad jääkarud
Reklaami "Virmalised" (ingl. Northern Lights) ilmusid populaarsed Coca‑Cola jääkarud.