Märt Avandi: Dr. Klounide töö järjepidevuse säilitamine on oluline

28. november 2014

 

Coca-Cola jätkab ligi 13 aasta pikkust traditsiooni toetades oma jõulukampaaniaga taaskord lastele suunatud heategevust. Iga kaheliitrise Coca-Cola ostuga läheb kahe eurosendi suurune annetus MTÜ Doktor Kloun toetuseks, mis oma tegevuses aitab Eesti erinevates haiglates laste tuju paremaks muuta ning kiiremini terveks saada. Kampaania patrooniks on tuntud näitleja ja laulja Märt Avandi.


Kampaania raames kogutud rahaga toetatakse Doktor Klounide tegevust Tallinna Lastehaiglas, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinikus, Maarjamõisa Haigla lasteosakondades ja Narva Haiglas. Lisaks on kampaania tulemusena plaanis 2015. aasta kevadel Tallinna Lastehaiglas Doktor Klounide visiitide arv kahekordistada.

„Coca-Colal on jõuludega eriline side ja me soovime inimestele meelde tuletada, et jõuluaeg on heade tegude ning perega koosolemise aeg. Paraku peavad paljud lapsed veetma oma aega haiglavoodis ning lõbusad mängukaaslased aitavad neil kindlasti muremõtted eemale viia ja kiiremini terveks saada,“ sõnas Jaanus Pauts, Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht.

Kampaania patroonil Märt Avandil on hea meel, et Eestis leidub ettevõtteid, kes peavad heategevusse panustamist tähtsaks ja on valmis ka enda poolse panuse andma: "Rõõmu ei ole haiglas just liiga palju, suure osa sellest vähesest rõõmust moodustab Doktor Klounide tegevus, seetõttu on nende töö järjepidevuse säilitamine erakordselt oluline."

Igal aastal vajab Eesti kolmes suurimas linnas arstiabi ligi 18 000 last

Alates tegevuse algusest 2007. aasta suvel kuni tänaseni on tänu Doktor Klounide visiitidele rõõmsamaks saanud ligikaudu 12 000 haigevoodis last. Tallinna Lastehaiglas ravitakse aastas enam kui 12 000 last ja Tartu lastekliinikus 4000 ja Narvas 1500 last. Doktor Klounide iganädalaste külastuste ideaal oleks kohtuda kõigi haiglasse sattunud lastega ning kirjutada neile naerurohtusid ja kinkida tervendav hea tuju.
„Doktor Klouni tegevus on pühendunud Eesti laste elukvaliteedi tõstmisele. Oma iganädalaste külastustega süstitakse suur annus elurõõmu haiglas viibivatele lastele ja nende vanematele. Kuna Doktor Kloun tegutseb tänu eraisikute ja ettevõtete toetusele ning siiani ei ole haiglate toetusfondid projekti toetanud, siis oleme tänulikud iga abi eest,“ ütles MTÜ Doktor Kloun asutaja ja juhatuse liige Romola Vesker.

 

Lisainformatsioon:
Jaanus Pauts
Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht
Tel: +372 52 74 553
e-mail jpauts@coca-cola.com