Korvpalliliit annetab kohalikele koolidele 649 Sprite korvpalli

15.10.15

 

Sprite´i ja Eesti Korvpalliliidu ühise kampaania „Võida pall ja kingi edasi“ raames annetasid eestlased kohalikele koolidele kokku 649 unikaalset Eestis disainitud Sprite korvpalli. Pallid jõuavad koolidesse Korvpalliliidu „100 kooli“ projekti raames selle aasta sügisel.

“Mul on väga hea meel, et eestlased annetasid nii suure hulga Sprite'i palle heategevuseks. Siiras tänu kõigile annetajatele. Viimaste nädalate kogemus on näidanud, et korvpallivarustuse kinkimine koolidele on väga oluline samm meie ala kandepinna laiendamisel,“ tänas Eesti Korvpalliliidu president Jüri Ratas.

Ratase sõnul on päris suur hulk palle juba koolidele ka üle antud, sest koolide külastustega alustati septembri keskpaigas ning 100. kooli külastuseni jõutakse 3. novembril Viljandimaal. Tänaseks on käidud juba peaaegu 40 koolis. „Koolid on Eestis väga erinevad ning mõne kooli jaoks on kümmekond palli ja näidistreeningud võibolla selleks seemneks, mille pealt tulevikus võiks sirguda uued koondislased,“ lisas ta.

„Kui suvise korvpallihooaja peamine eesmärk on noortele suvel aktiivse tegevuse pakkumine ja selles vallas on Sprite Tänavakorvpallist aastate jooksul kujunenud tugeva traditsiooniga võistlussari, siis sügisel on lisaks erinevate liigade käivitamisele meie oluliseks sooviks kutsuda just lapsi – uusi poisse ja tüdrukuid üle Eesti korvpallitrenni. Nii panimegi partneritega seljad kokku ka koolide külastuse osas ning Sprite'i korvpallid kuluvad siin igal juhul ära. Käies nüüd koolides, oleme selles oma silmaga veendunud,“ selgitas lisaks EKLi peasekretär Keio Kuhi.

Korvpall on eestlaste südames

„Siiani on koolide huvi olnud isegi üllatavalt suur. Pisut kartsime, milline võiks olla laste osavõtt ja entusiasm, kuid asjata. Enamuses koolides võtab näidistreeningust osa üle saja algklasside lapse ning suure tõenäosusega ületame endale püstitatud tööülesande – viia „100 Kooli“ näidistunnid 10 000 lapseni üle Eesti. Korvpalli tutvustamine kõige väiksematele õpilastele läbi meistriliiga mängijate, mängulisuse ning korraliku varustuse on leidnud väga tänuliku vastuvõtu. Meie ülesanne on see enda kasuks tööle panna,“ tähendas Ratas.

“Ka suvine Sprite kampaania näitas väga ilmekalt, et korvpall on eestlaste südametes,“ ütles Coca-Cola Balti Jookide avalike suhete juht Jaanus Pauts. „Inimeste soov Sprite korvpalli omanikuks saada oli väga suur, sest meile saadeti rohkem kui 55 000 erinevat korgi koodi. Seda on kordades rohkem kui me eeldasime. Rõõmu teeb ka see, et heategevuseks annetati koguni 649 palli. Korvpalli EM-i emotsioonide järel loodan, et need pallid lähevad koolides kenasti kasutusse, panevad noored rohkem liikuma ja aitavad korvpalli juurde meelitada uusi Veidemane, Taltse ja Kangureid,” rääkis Pauts.

„Ettevõttena soovime julgustada inimesi rohkem liikuma ja teadvustama, et iga kalor, mida me sööme või joome, loeb, ja parim viis keha vormis hoidmiseks on liikuda. Seetõttu aitame omalt poolt kaasa ka erinevate liikumisvõimaluste loomisele. Koostöö Eesti Korvpalliliidu ning Sprite Tänavakorvpalli eestvedajatega viimase kuue aasta jooksul on selles vallas andnud väga häid tulemusi ning ühine kampaania oli selle koostöö loogiline jätk,“ lisas Pauts.

Juulis ja augustis toimunud Sprite kampaania „Võida pall ja kingi edasi“ raames loositi iga päev välja 50 Sprite korvpalli. Loosimise võitjad said otsustada, kas jätta pall endale ja minna sellele lähimasse R-Kioskisse järele või annetada pall Eesti Korvpalliliidu kaudu kohalikule koolile.

 

Lisainfo:

 

Oliver Läll

Eesti Korvpalliliit