Coca-Cola nimekampaania tuleb jälle

25.06.2015

 

Kaks aast

at tagasi ülipopulaarseks osutunud Coca-Cola nimekampaania rõõmustab oma tarbijaid ka sellel suvel ning suuremalt kui kunagi varem. Müüki tuleb 700 erineva eesnimega 0,5 liitrist Coca-Cola ja Coca-Cola Zero pudelit ning nimelistele pudelitele lisanduvad veel 100 erineva hüüdnimega pudelit. Samuti saavad 1,25 ja 2-liitrised pudelid omale temaatilised tekstid, millega suvel oma lähedasi rõõmustada.

 

 

„Võrreldes 2013. aasta kampaaniaga on sel korral eesnimesid pudelitel koguni viis korda rohkem ja ametliku statistika põhjal katab 700 erinevat eesnime ligi 65% kuni 30-aastaste noorte nimedest Eestis,“ rääkis Coca-Cola Baltikumi turundusjuht Monika Rajamäe, kelle sõnul tehti nimede valik nii Eestis kui ka Lätis ja Leedus rahvastikuregistri andmete põhjal. Ametlikust statistikast selgub, et Balti riikidest on kõige rohkem erinevaid eesnimesid kasutusel Leedus ja kõige vähem Lätis. „Kui Lätis katab 700 erinevat eesnime 80% noorte nimedest, siis Leedus vaid 58%,“ täpsustas Rajamäe ning lisas, et enamlevinud nimedega pudeleid on ka kampaanias rohkem.

Pudelitel on ka kelmikad hüüdnimed ja temaatilised tekstid

Coca-Cola tähistab sel aastal unikaalse disainiga kontuurpudeli 100. sünnipäeva. 2013. aasta seisuga on Coca-Cola kontuurpudelile tehtud 1 513 607 939 393 musi ja see arv kasvab iga päevaga. Seega on Coca-Cola kontuurpudel kõige populaarsem „objekt“, millele on inimesed aastate jooksul musi andnud.

Kampaania esimeses etapis osalesid lisaks maailmakuulsatele staaridele ka Stig Rästa ja Tanja Mihhailova, kes andsid musi kontuurpudelile. Suvine teine etapp kutsub tarbijaid üles jagama oma musisid kõige kallimatega. „Olles leidnud poest oma lähedase nimega pudeli, saad selle talle kinkida. Või siis jätta oma nimega pudel, kus on ka üleskutse „Väike musi?!“, kallimale üllatuseks,“ selgitas Rajamäe.

Kui juhtub, et lähedase inimese nimega pudelit ei leia, siis tulevad appi 100 erineva hüüdnimega pudelid. Valida on muuhulgas sellised hüüdnimed nagu parim sõber, armsam, emmele, issile, iludus, kallis, kaunitar, musirull aga ka sebija, peoloom, siresäär, Aaah!, :-*, B.F. jne. Suurematel pudelitel, mis on mõeldud seltskonnas tarbimiseks, on üleskutse „Ootan Sinu musi“ ning erinevad temaatilised tekstid.

Lõbusa kampaania eesmärk on jagada inimestele rõõmu ning tuua maailma armastatuim karastusjook tarbijatele lähemale. Samuti tuletab kampaania meelde olulisi inimlikke väärtusi nagu sõbrad, kallimad, perekond ja lähedased hetked üheskoos.

„Logistiliselt ning tootmistehniliselt on see kampaania korralik väljakutse, kuid kaks aastat tagasi esimest korda nimekampaaniat tehes oli tarbijate vastukaja äärmiselt positiivne. Kuna me sellel  aastal tähistame Coca-Cola unikaalse kontuurpudeli 100. sünnipäeva ning meie reklaamides kujutatakse seda, kuidas pudelisuu justkui annab musi miljonitele inimestele üle maailma, siis otsustasime sellel suvel siduda nimed muside jagamisega oma kallimatele,“ kommenteeris Rajamäe.

Suvine musikampaania kestab 25. juunist kuni 31. augustini ning nimelised pudelid on müügil hästivarustatud kauplustes üle Eesti.

 

Lisainfo:

Monika Rajamäe

Coca-Cola Baltikumi turundusjuht

Telefon:  +372 51 88 919